AZGIN GÖTÜM

Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin? Telefon Numaram: 00353 515 73 20 Uzun zamandır internet dışında götümü siktirmek için partner aramamıştım. Msnlerde bulmak artık rutinleşmişti. Eskiden yaptığım gibi birini ayartıp götümü siktirmeyi çok özlemiştim. Bu heyecanı tekrar yaşamayı kafaya koydum. O gün iş yerinden gelirken otobüste, kirli sakallı, yapılı, uzun boylu ve acayip yakışıklı […]

Köle Arıyorum

Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin? Telefon Numaram: 00353 515 73 20 Benim bir kölem var. bana tam itaat ediyor. ne istersem yapıyor ve benim mutlu olmam için de her şeyi yapıyor. ayaklarımı yalıyor. istediğim şekilde cezalandırıyorum ve istersem sikip onu onurlandırıyorum. en sevdiği ise ona işeyip aşağılamam. [email protected] adresime başvurarak gelmişti. şimdi yurt […]

AZGIN GÖT

Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin? Telefon Numaram: 00353 515 73 20 Uzun zamandır internet dışında götümü siktirmek için partner aramamıştım. Msnlerde bulmak artık rutinleşmişti. Eskiden yaptığım gibi birini ayartıp götümü siktirmeyi çok özlemiştim. Bu heyecanı tekrar yaşamayı kafaya koydum. O gün iş yerinden gelirken otobüste, kirli sakallı, yapılı, uzun boylu ve acayip yakışıklı […]

Küçük Komuşuuuu

Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin? Telefon Numaram: 00353 515 73 20 Ben 18 yaşında üniversite öğrencisi bi gencim.size başımdan 2 gün önce geçen bi olayı anlatmak istiyorum.bizim alt komşu karılı kocalı çalışıyolar.kızınada annem bakıyo.ben eve geldiğimde annem ben anneme gidiyorum 3 4 saate kadar gelirim dedi.bende tmm dedim.o sırada tam annem çıkacakken gizem […]

Tamamen Merak

Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin? Telefon Numaram: 00353 515 73 20 Merhabalar arkadaşlar başımdan geçen garip bir olayıda ben anlatmak istiyor ve size bu konu ile ilgili bir kaç soru sormak istiyorum.Ben 24 yaşında esmer bir erkeğim. Bugüne kadar erkeklerin ilişkileri gay muhabbetleri beni hep kusturmuştur ki bir gün benim içimde uyanan merka […]

Kan Döller Ve Tükrük Vardı

Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin? Telefon Numaram: 00353 515 73 20 İlk gencliğe adım attığımdan sonra benden iki yaş küçük kız kardeşimle aynı odayı paylaşıyorduk onun kilotları südyenleri iç çamaşırlarına ilgi duymıya başlamıştım bir gün aceleyle arkadaşları gelip giyindiler düğüne gittiler odaya girdiğimde kenardaki çamaşırları gördüm karıştırdığımda siyah kilot ve südyeni vardı kilotunun […]

O Ve Ben

Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin? Telefon Numaram: 00353 515 73 20 Slm ben gogo ankara da bi apartmanda oturuyom 18 yaşındayım neyse başlim.bizim bi komşumuz var fatma teyze onunda bi oglu hakan hakan 5e gidiyo ve çogunlukla ödevlerini bana yaptılıyo yine böyle bigün bize geldi evde kimse yokdu ve ben azmışdım kapçaldı açdım […]

Esmer Günler

Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin? Telefon Numaram: 00353 515 73 20 ESMER GÜNLER Slmlar.bu başımdan gecen gerçek hatıralardır.ben 24 yasnda cevresince saygı gören gizli bir escinselim.her nekadar bu durumdan kurtulmak istesem de imkansız gibi geliyor bu bana.. Neyse hatıralarıma geceyim..hersey sakayla karışk başlamıştı.ilkokul arkadaşmla son sınıfta ve ortaokul yıllarnda o benim üstüme ben […]

Liseli Kadınsı Pasif Askım

Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin? Telefon Numaram: 00353 515 73 20 Slm gecen hafta ınternette tanıstıgım pasıfle bulustum ne goreyım 18 yasında hafıf sarısın kadınsı bır pasıf benımle bırlıkte olmak ıstedı tabıkı bende beraberce eve gıttıkhosbesten sonra bıralarımızı yudumlarken benım aletı elıyle oksamaya basladı benımkıde tas gıbı olmustu bende onu yavasca cırılcıplak soydum […]

Öyle Olmaz Böyle Olur Dedi Trvsti

Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin? Telefon Numaram: 00353 515 73 20 Merhaba beni taıyorsunuz artık daha önceki anlattıklarımdan size bu sefer unutamadığım bir olayı anlatayım istanbul taksimde bara gittim bir travestiyle tanıştım harika vicudu vardı ve çok seksiydi neyse kaldığım otele gittik (içkili araba kullanmam otelde kalırım genelde) dediki evime gidelim tamam dedim […]